Aktivní i v karanténě

Zpět do magazínu

Máme jaro 2020. Trochu zvláštní jaro.


Nevím, jak to máte vy, ale my se jaro vždycky hrozně těšíme. Sluníčko začne už pomalu hřát a my začínáme oprašovat pomalu všechno sportovní náčiní, které jsme celou zimu nepoužívali. Oprášíme kolečkové brusle, dáme do pucu kola a koloběžky, postavíme na zahradu trampolínu. Jenže letos je spousta věcí kvůli nákaze koronavirem a nařízené celostátní karanténě jinak.

 

Ti, co mají k dispozici zahradu, ať už za domem nebo u chaty, to mají přece jen o něco jednodušší a nemusí se s pohybem tak příliš omezovat. Horší je to na bytech. Ovšem ani tady nemusíme usnout na vavřínech a lenošit, než nejhorší pomine. Pojďme se podívat, jak se udržet v kondici i doma.

 

Fitness trampolína

Ano, existují a povětšinou jsou na očích, velké venkovní trampolíny. Ovšem tím to nekončí. Trampolínu si můžete pořídit třeba i do obýváku. Jedná se o tzv. fitness trampolínu menšího průměru, většinou s madlem. Můžete si na ní skákat dle libosti a vlastní fantazie nebo třeba na internetu najít video s intenzivním a mnohdy velmi fyzicky náročným cvičením na trampolíně. Takové skákání je výborné pro váš lymfatický systém a skvěle protáhne vaše tělo.

 

Stolní tenis

Stolní tenis je výborná relaxační hra pro 2 a více hráčů. I když se pro nezkušené oko může zdát tento sport jako nevinné pinkání, věřte, že pokud máte správné náčiní a aspoň trochu natrénováno, může se hra změnit v pořádný boj, a o zapojení množství svalů na vašem těle nemůže být pochyb. K tomu, abyste si ping-pongu užili i doma vám stačí pálka a míček a bezpochyby také stůl. Nebojte se, že vám zabere spoustu místa. Stůl po hře jednoduše složíte a můžete jej zasunout třeba vedle skříně.

 

A tak bychom mohli pokračovat až do nekonečna. Doma si můžete zahrát příteli třeba šipky nebo házenou, případně Vám k protažení celého těla stačí obyčejná karimatka a dobrá sestava cviků.

Tak neleňme ani v karanténě. V létě se ukáže, jestli jste v tomto období dřeli nebo koukali na filmy s mísou popcornu na klíně.

Zpět do magazínu